пятница, 22 июня 2012 г.

Портфоліо


ПОРТФОЛІО ПРОЕКТУ


Назва проекту

Квадратична функція в житті людини

 

Назва навчальної теми

Функції

Основний та другорядні навчальні предмети

Математика

Вік учнів, клас

9 клас, (15-16 років)


Стислий опис проекту

Навчальний проект з математики по темі «Квадратична функція» реалізується учнями 9 класу і розрахований на те, що учні на основі раніше здобутих знань, умінь і навичок самостійно досліджують властивості квадратичної функції, її графічне представлення і практичне застосування її у житті людства. Працюючи над цим проектом учні удосконалять свої навички пошуку, аналізу, застосування інформації, як в друкованому, так і в цифровому її поданні, цим самим формують самоспрямованість у навчанні

План

План навчального проекту (посилання)
План впровадження проекту (посилання)

Навчальні цілі

Виконання проекту розвиває у учнів такі вміння і навички:
1. цілеспрямований відбір та опрацювання джерел інформації;
2. вибір методів дослідження;
3. складання і опрацювання плану роботи над проектом;
4. користування інформаційно-комунікаційними технологіями;
5. висування,дослідження, доведення або спростування певних гіпотез;
6. застосування методів і способів контролю та самоконтролю;
7. знання властивостями, графічним поданням квадратичної функції та застосування отриманих знань при розв’язуванні практичних задач.


Опис оцінювання

На початку навчального проекту
створення проекту учитель для визначення рівня початкових знань проводить вхідне тестування з теми що вивчається, за допомогою «ЗХД» таблиць визначає навчальні потреби учнів, для мотивування демонструє свою презентацію, яка містить основні питання теми
Під час роботи
над проектом учитель повинен проводити цілу систему оцінювання: отримані знання, уміння, навички, вміння працюватиособисто і в групі; яка підвищить самооцінку кожного учня та навчить їх скореговувати свою діяльність (працювати над собою, як особистістю). Одним з пунктів оцінювання на даному етапі є взаємооцінювання, самооцінювання.
В ході проекту
над проектом обов’язковим є підсумкове оцінювання таких параметрів: обєм опрацьованого матеріалу, якість створеного продукту, вміння оформити власний проект та вміння презентувати його (також можна використовувати інструмент оцінювання виконання групового завдання). 
 

Діяльність учнів

На початку створення проекту учні ознайомлюються з темою, за допомогою публікації, яку створено вчителем, активізують мотивацію вивчення теми, отримують інструкції, які заздалегідь було розроблено вчителем, обговорюють основні питання теми, консультуються із учителем. Вчитель мотивує важливість та доцільність методу проектів. Учні об’єднуються в різнорівневі групи: теоретики (опрацьовують теоретичний матеріал), практики (шукають практичне застосування квадратичної функції в житті людства), адміністратори (поєднують здобуту іншими інформацію в кінцевий продукт), переглядають джерела інформації (друковані, електронні), відбирають необхідний матеріал, узагальнюють його.
Під час роботи над проектом учні отримують завдання, обговорюють його, працюють з рекомендованими вчителем та відібраними самостійно джерелами інформації, складають алгоритми досліджень, відбирають необхідний матеріал для досліджень, проводять дослідження як такові, узагальнюють їх, обговорюють власні думки та результати. постійно презентують результати своїх робот у вигляді презентацій.
По завершенню роботи над проектом учні представлять результати своїх досліджень у вигляді або презентації, або інформаційного бюлетеню. Відбувається перегляд презентацій їх обговорення. 

 

Відомості про автора

Зіновєва Тетяна Іванівна

учитель математики, предмет «Математика»
Комсомольська гімназія № 2 Зміївської районної ради

сел. Комсомольське, Зміївський р-н, Харківська обл.

Zinovyеva-80@list.ru

 

Відомості про тренінг

Дати проведення тренінгу: 18-22 червня 2012 року

 

Місце проведення тренінгу: КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти»

 

Тренери: Василенко Юлія Миколаївна


3 комментария:

  1. Для даної вікової категорії учнів вдало обрано тему проекту, вдало підібрані інструменти оцінювання та цікавий кінцевий продукт.
    Як я зрозуміла, обдаровані учні отримають окремі додаткові завдання, а учням з низьким рівнем навчальних досягнень надано додаткові консультації.
    Але на мою думку, потрібно більш конкретно отисати мотиваційний етап.

    ОтветитьУдалить
  2. Дуже акуратно оформлене портфоліо - приємно дивитися ;-)! Такий проект, я думаю, дуже доцільно провести в школі, і якомога більше практичних прикладів. Адже у дітей іноді складається думка, що математика, окрім рахування грошей, теоретична та відірвана від життя наука.

    ОтветитьУдалить
  3. Молодець, вважаю що подібні проекти сприятимуть зацікавленості учнів, бо має пратичну направленість.

    ОтветитьУдалить